Sposób załatwienia sprawy

Sposób załatwienia sprawy:
Wnioski przyjmowane są w siedzibie Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Ustce przy ul. Dworcowej 1. Formularze wniosków można otrzymać w siedzibie ZIM lub pobrać ze strony internetowej: www.zimustka.pl.

 

Termin i sposób załatwienia:
1. Do jednego miesiąca.
2. Do 2 miesięcy sprawy szczególnie skomplikowane.

 

Tryb odwoławczy:
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Słupsku za pośrednictwem Burmistrza Miasta Ustka w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.

 

Wniosek o wydanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego.
UWAGA: W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia w terminie 7 dni i złożenia w siedzibie Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Ustce (termin załatwienia sprawy liczy się od daty złożenia wszystkich wymaganych dokumentów). Nie uzupełnienie brakujących dokumentów w określonym terminie będzie skutkować pozostawieniem wniosku bez rozpoznania.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 16 marca 2025 14:44
Dokument wprowadzony do BIP przez: Łukasz Krawczyk
Ilość wyświetleń: 99
16 marca 2025 14:46 (Łukasz Krawczyk) - Zmiana treści zakładki.
16 marca 2025 14:45 (Łukasz Krawczyk) - Zmiana treści zakładki.
16 marca 2025 14:44 (Łukasz Krawczyk) - Dodanie nowej zakładki.